Monday, November 29, 2010

Eskem Milo

Haipp..petang..xtau deh nk wt pe..blur ar rini..penat sebenarnya..byk sgt tmpt kne g ri ni.hehe.ari ni aku sgt xsedap ati n xder mood sgt sebenarnya..da la smangat mmg kt lantai..huhu..xder idea nk shoot.huwaaaaaaaaaaaaaa.....sy nk aktif shoot cm dulu..berilham..stp masa..adeh..

Smlm aku nengok fb 1 girl ni..smua status mengharapkan seseorang..aku sgt sedih nengok dia..kalau aku jd dia pn..aku akn rasa benda yg sama..kita syg org tu..tp org tu jauh dr kita.aku doakan kebahagian dia..kalo aku perlu korban lg pong aku xkisah..

Kalo aku hepi ats sengsara org len..aku rasa itu sgt xpatut..aku rasa aku kne patah balik cita2 asal aku..single n melancung seluruh dunia..tenang kn hati..berkarya..xbalik kt malaysia pon xpe..kalo balik pn untuk nengok mama n abah..kalo dorang da xder..xnk balik kot rasa nya..

Aku xtau ape aku kne wat sebenarnya..tinggalkan atau berdiri di situ..aku da janji kot xwat da..tp aku rasa sgt bersalah..aku xtau apa aku kne wat..sedey ar weh..ke kisah 7 tahun tu akan berulang balik..aku br nk wat kisah br..ermmm..ke mmg nasib aku cm ni ea..sentiasa berkorban untuk org..

Dari semlam aku melalak..da ler sgt down psl photography..psl ni lg..mana diri aku yg kental lg rock ni..aiiseyyy ceyla..come onnn..senyummmm syg..ko boleh.cayok2..aku arap ALLAH permudahkan hati aku tuk wt keputusan..sama ada nk teruskan atau x..tp yg pasti..aku syg n cinta dia..tp x semestinya bila syg..kita akan dpt..hehe.tol x..

Semoga aku jd photographer yg terbaek..akauntan yg berjaya..pelancung yg berjaya mengelilingi dunia..heeee..satu hari nnt..aku nk nengok bulan sambil mkn eskem milo.heeee.. ^_^


Sekadar berkongsi gambar yang tidak seberapa :)

Kenangan Indah di Bukit Broga 27 February 2010..dan diselangi Kenangan pahit hadir pada 28 February 2010.

2 comments:

kuatkan semangat eh dear!byk kn d0a eh.. insyaALLAH sumenye baik2 saja.. c0p! kt sini xde butang like cm fb ke hah?

macey miza..huhu..aku ni x kuat smangat lor..biler pikir je..aku nangis..huhu..ko nk wt lawak ea..mane celah plak ader button like cm fb.huwaaaaaaa..geget ko karang mizaa comey =_=

Post a Comment