Thursday, September 2, 2010

Kenapa aku sangat suka naruto ^_^

Selamat petang..xder ler ptg sgt..tp cm da kul 9 lebey da ni.hehe..kembali menjenguk blog kesayangan aku ni..td pg aku post khas tuk adek aku..skang ni aku post psl aku lak..h0h0h0..
smua member aku pelik.naper aku suker nengok naruto..smpi aku boleh ulang berpuluh2 kali..keychain kete pn ader naruto..eekeke..

Sebab pertama..Naruto sgt la comey+ nsem .hehehehe..



Kedua..kesunyian dia tu..aku pn penah rasa..beza nyer..dier xder parent..tp aku ada..ape yg wt kn aku rasa sunyi..biler adik bradik aku pinggir kn aku mcm org luar..hehe..kdg2 tuduh aku mcm2..dr kecik..aku kalo family gathering..aku lebih suker duk dlm bilik..xkuar2..dorang pgl br aku keluar..aku xske dengo sindiran..sbb aku takut aku tumbuk muker masing2..hhehe

Air mata jerk mampu kurangkan kesedihan

Perasaan bila orang tak perlukan kita

Ketiga..friendship..mcm ner naruto syg kn member dier..cm tu gak aku..aku anggap member aku cm adik bradik aku sndri..aku lg syg dorang dr siblings aku..sbb biler susah senang..dorang aku cr dulu..menangis ke melalak ker..huhuhu..tp kdg2..member aku syg ke aku cm aku syg dorang?aku terpikir gak..tp xpe le..janji aku syg dorang.hehehe

Kasih sayang seorang sahabat

Saling melindungi antara satu sama lain

Sama2 skodeng orang ^_-

Dalam bersahabat tu..mesti ader perselisihan faham :)

Dan aku sangat suker paut kt member aku cm ni..sbb aku syg korang ^_^


Keempat..semangat dier..semangat dier tu slalo jd inspirasi aku..kdg org kutuk hina smua..mmg la sedey..tol x..tp smpi biler..mcm dlm photog ni ar..byk dugaan..hehe..dr awl smpi skang..tp kalo bab2 photog ni..msti ngadu kt oya..sowi ar ea oya..slalo susahkn..hahaha.padahal oyaa xpnh bc blog aku pn..ekekeke..biler aku start down..muler la aku nengok naruto..cr smangat..nengok naruto..xputus asa pn.hehehe..best..

Tak penah putus asa

Berjuang sampai ketitisan terakhir

Yakin pada diri sendiri :)

Semangat aku ngan oya dlm photog pn berkobar2 cm ni gak ^_^

Bila sengal kami da sampai..mcm2 gaya keluar.miahahaha

Oya kalo nengok pmpuan cantik..mesti muker cm ni..lps tu..uhukkk uhhuuukkk :P


Kelima..naruto ni phm kesakitan org len..xpenah berhenti tlg org..kn best kalo aku ader member cm tu..at least sorang..cukup laa..tp kalo dpt bf cm ni pn syok..kompom x cr len..paras rupa tu tolak tepi..cukup memahami aku sudah..hahaha..tp susah nk jmper..1 dlm 1000..Arap2..suatu ari..aku jmper..x dekat dunia ni..insyaALLAH..kt akhirat saner.. ^_^

Sentiasa ada bila orang lain bersedih

Dia rasa apa yang orang lain rasa


Mmg naruto ni katun..tp byk moral yg leh kiter dpt kt sini..mcm2...jgn nengok jerk..amik ape yg ptt..kdg2 biler aku nengok naruto ni pn..aku nangis..pelik..tp aku cpt tersentuh skit..sbb kdg2 aku terasa.heee..aku xkisah org igt aku cm dak kecik smua..xmatang ke ape ke..janji ati aku gembira biler enngok naruto.heee :)

Feberet style aku biler kt trafik lite time bwk kete + time br lps kne pok pek ngan mama..abah..oya (muker x bersalah ) :P

Peaaceee..susah nk nengok aku bergambar kalo xder peace :P

2 comments:

haha...saya pon sgt suka ngn naruto..x penah tggal...klu tertinggal tu mmg rasa x best...ye betul semangat naruto tu jugak buat saya terus usaha utk mencapai cita2 dan impian. walaupun ambik masa yg lama..sy ttp akan cuba..mcm naruto.

peace..salam perkenalan

hehehe.hyeee..thanx 4 d comment dan ada minat yang sama..salam kenalan :)

Post a Comment