Sunday, September 5, 2010

Semalam hari yang best..weengg weennggg

Selamat separuh mlm.heeee..pe kabo yer...kabo baik.hehe..sndri tanyer sndri jwb.ok..ri ni pe mau share ea..haaa..smlm kn aku TT ngan Oya+big.best giler...men lampu.hehehe..sakit pinggang den..nnt nk TT lg laaa.hahaha..muncung la abah aku kt umah tu..anak dara aku xreti duk umah..hehe..ila blajo la abah syg ^_^


Semalam byk bnda aku n big blaja..hehe..da siap simpan da dlm evernote..aku ni da la pelupa.kang kne tanyer xdpt jwb..mau xkne pok pek..fuhhhh...berasap..ayat oya mesti cm ni..'haa tula..byk mkn semut lg' weeeee.hehehe..rules2 lanskap..hehe..slama ni..aku men sental jerk..miahahaha.ptt ler pic buruk.adoiii..

tp kn..smlm..aku ader gak bincang ngan big psl 1 isu ni..isu kawen+ kapel..aku da mcm takut lak..biler dengo kne ader komitmen itu ini..ermm..agak2 aku leh ke nnt..ntah lor.yg single mingle ni pn aku x terurus 1 family..byk event family aku miss..ni lak 2 family..lg pn aku pn da xreti kapel tu cm ne..cm ne prasaan tu smua..aku da luper la..

aku takut nnt aku xbebas berphotog cm skang..kalo dpt yg memahami tu..Alhamdulillah..kalo x tu..mcm susah jerk..ntah la..matlamat utama idop aku nk jd auditor..lps tu..kumpul duit skit..cr ilmu photog..lps tu jd photographer..heeee..

tp kalo org x leh phm minat aku dlm photog cm ner..huwaaaaaaaa..ni yg trauma ni..aku pnh kne skali..x nk banana cook twice ni..ermm.yg penting..photog aku dier kne phm dulu..lps tu.phm aku..last skali br syg aku.hahahaha..stakat syg semata.bermadah itu ini..tp xmemahami..susah gak.simple jerk cara aku..tp susah nk buat.hehe.pjg lg perjalanan hidup ni..insyaALLAH.

relek jerk kn..tol x..ader jodoh x kemana..cumer lmbt atau cepat..byk lg bnda kne cr dlm hidup ni..hehe...ilmu..duit tuk sara mama+abah+diri aku..d3x lg..miahahahahahaha..tu mau botak rambut..beli replika jerk..bole laa.. :P

tp pape pn..smlm ari yg best..mkn kepsi ngan big..lps tu lepak kopitiam ngan oya n big..lps tu g men lampu kt jln tu.ape ntah namer..sebenarnyer..aku xreti nk eja..hahahahaha..lps tu g khalifah lak..borak2..ngompat2..nengok gamba..lps tu g shoot tayar..last skali balik..wakakakaka..best..mmg best.weeeee..

aku ader gambo nk share..tp photo group smlm..even simple..tp aku suker..macey tripod yg nseemm..anda mmg style dan comey ketika beraksi..macey gak kt oya..shoot ape pn cantik.wakakka..ok2.sila2 menjamu mata yer..papai


Kenangan yg sangat best..peace bebeh ^_^

4 comments:

nice perspective view lorh gmbar ni~
ceyla dikepit dua jejaka pulak tuh.. kehkehkeh
besnye... dpt kua blaja amek2 gmbar. huhu

hehehehe..
kena blaja wak..
kalo x nnt.sy lambt nek krusi ^_^

baru aku pasan.. kiut jugak aku ni ek.. uhuk2..

-kat LDP (jejantas Kelana Jaya) :p

big:hahahaha..puyus jerk (jeles :P)

Post a Comment