Monday, December 20, 2010

Cinta saya ^_^

Salam dan selamat pagi..hehe..entry kali ni khas untuk Incik Muse :P

Hye cintaa..awak buat apa tu sayang?hehe.mesti ngah kerja kan..rindunya saya kat awak sayang..pagi2 da dengar suara awak...hehe..pagi2 awak da buat saya senyum.. ^______^

Hari ni saya rasa macam nak tulis sesuatu untuk awak..tapi saya tak tau la nk tulis yang mana satu..banyak sangat cita pasal awak kat kepala saya ni.hahahaha..nak versi yang sepak menyepak pn bole.hehe..tak da la..saya gurau jerk..saja nk bagi awak senyum bila baca blog saya ari ni..hehe :P

Awak ingat lagi sayang..7 tahun lepas..kita kenal kat mana? MIRC..ni jerk saya ingat.


tapi bila awak ingat kan saya balik pasal channel SUNBURN..hehe..saya senyum..awak la laki pertama yang ingat semua benda...biasanya perempuan yang macam tu..hehe..saya tak ingat dah nick awak..sebab dari dulu sampai skang..dalam hati saya ada epu n tulang jerk ^_^ Terima kasih tuhan..Kau pertemukan aku dengan dia..

Tapi kan sayang..saya segan sebenarnya bila awak cerita balik yang saya koyak2 kan gambar awak.hahahahaha.malu nyer saya sayanggg =_= saya rasa mcm budak2 yang mogok tak dapat mainan jerk.hahahaha...saya suka awak time tu..lama da..hahahaha...walaupun sy benci rokok..tp rokok tu la penyelamat keadaan..terima kasih ROKOK..hohohoho..

Banyak sangat benda yang jadi..kadang2 saya da tak dapat nk susun yang dalam kepala saya ni..banyak sangat pasal awak..hehe..awak selalu tanya kenapa saya sayang awak..saya tak da jawapan tuk soalan awak tu..saya sangat bersyukur sebab ALLAH kurniakan perasaan sayang tu untuk awak..walaupun nk jd macam sekarang ni..amik masa yang sangat lama..tapi indahnya hidup saya saat ni..ALLAH je yang tau..

Awak la sahabat..cinta..teman gaduh..teman saya meluahkan perasaan..segalanya..dengan awak..saya tetap menjadi NUR ASILAH BINTI YAAKUB..saya tak perlu berubah menjadi pape pn..awak terima saya seadanya..saya selesa dengan awak..sangat selesa..awak tak kisah saya gelak cam setan.hahaha..bila awak kata gelak saya cumil..saya garu pale..cumil ka?? cinta cinta..

Awak nak tau cinta....saya selalu langgar sliding door kt umah ni..sbb berangan psl awak.hahahahaha..lama2 kepala saya boleh benjol..adeeyyyyy..mungkin awak tak sehebat..sesempurna macam orang lain..bagi saya..awak da cukup bagi saya..saya tak penah kisah pn apa orang kata..yang penting..sayangnya awak kt saya..saya jerk yang rasa..indahnya bersama awak..tak dapat saya nak ungkap..

Saya ni mmg sangat tak suka bergayut..telinga panas..wawawa..tapi dengan awak..benda tu da menjadi suatu kebiasaan..hehe..sekejap pn jadilah..cukup buat saya tersenyum sambil peluk bantal bucuk..hahaha..masyam arr macam awak sayang..heeeee..kadang2 bila da xtau nk cakap apa..mesti kita diam..lps tu..sama2 panggil..SAYANGGG..hahaha..jatuh cinta lg saya..hari2 saya jatuh cinta kat awak.. ^_^

Orang kata sebab kita baru lg macam ni..sbb tu asik berangan jerk..pada saya..sampai bila2 pn saya tetap macam ni..perasaan yang saya simpan selama 7 tahun ni..sampai bila2 pn tak habis nk bg tau awak..yang saya sayang rindu n cinta kt awak.hehehe..jiwang pn jiwang ler..smua sbb awak jerk.hahaha..

Semalam masa saya edit gambar awak..sungguh saya baru perasan tahi lalat kt hidung awak..sama sayang dengan saya punya..tempat yang sama plak tu.hehe..cuma awak nyer pekat..saya nye kurang skit.hehe..dan saya sangat terharu bila awak ingat ada tahi lalat kat tapak tangan saya..cuma awak ckp kiri..tapi sebetulnya kanan sayang..hehe..

Awak nak tau sayang..ingatan awak setiap apa yang jadi antara kita..ingatan awak pasal saya..cukup buat saya terharu..buat saya makin sayang awak stp saat...awak tak perlu cakap sayang n rindu pn..saya da rasa semua tu..

Sampai bila-bila pn saya tak kan tinggal kan awak..cukuplah kesakitan yang saya penah kasi kat awak dulu..saya xnk buat da..saya akan tunggu awak..xkisah bape lama pn..hehe..yang penting..nanti dapat nengok bulan bintang sama2 sambil makan eskem milo.hehe..saya tunggu awak halal tuk saya..sebab saya nk tarik misai n janggut awak..miahahahaha..

Terima kasih cinta..awak faham photography saya..kadang2 awak yang bagi idea kt saya..tegur sana sini.hehe.mungkin secara teknikalnya awak xreti..tp cerita yang awak nak untuk sesuatu cerita tu..mengagumkan saya..hehe.sbb saya pn sama..sy mane reti pn..yang saya tau..orang paham cerita yang saya cuba sampaikan melalui karya2 saya.heee..

Awak sentiasa sabar tunggu saya balik...kadang2 saya balik lewat mlm2 buta pn..awak tunggu saya..hehe..saya sayang awak cinta..saya jerk selalu tertidur kalo tunggu awak balik.huhhuhuhu..kadang2 saya rasa..sy bukan yang terbaik utnuk awak =_= saya macam abaikan awak..selalu buat awak risau..maaf sayang..saya janji tak buat da....

Sampai bila2 pn..sayang rindu cinta saya..semua untuk awak..heee..setiap saat awak dekat di hati saya..saya selalu rasa awak dekat dengan saya..sokong saya..pembakar semangat saya..saya rasa kuat tuk tempuh segala yang datang..sbb saya tau awak ada dengan saya..walau apa pn jadi..terima kasih sayang..

Untuk pertama kali nya saya mempersembahkan Incik Muse..saya NUR ASILAH sayang rindu cinta pada MOHAMAD SAIFUDDIN... ^_^

Kasih sayang Cinta
Eskem Robin sayang Eskem Milo
Saya sayang Awak
Teletabis sayang Tulang
Kinder Bueno sayang Cadbury
Kajang sayang Kluang
Rakyat sayang Malaysia
Sayang 1 Malaysia





7 comments:

hehehe..lama sayang..7 thn lps..nostalgic :)

salam, sy follow blog kamo skng.... nnt follow la blog baru sy...

xder gambar incik muse pun.. nak tgk~

akq,mcm mne ktew nk taw kalo seseorg tu btol2 sygkn ktew?

Kak ceylaaa, haha comel kott entry neh sukaaaa :)

Post a Comment