Sunday, December 12, 2010

Terima kasih Naqyah Roslim ^_^


Salam..morning people..heyy..aku kt opis ni..hehe..busan..xda benda nk buat..so jari aku mengedik2 kt keyboard ni.hehehe..setelah sekian lama x berkarya dr hati..semalam aku buat sesuatu yang aku nk..cm ner ea nk ckp..gambar tu datang dr hati aku..ape yang aku rasa..apa yang aku harapkan..something like that ler kn..

So aku grak umah member aku dlm 12 lebey xsalah..ke dlm kul 1..yang plg sadis bila da smpai umah member aku..TRIPOD tingal ok!!!!!! subahanallah..punya la sakit hati aku ni..da ler dengan kesakitan yang sgt2 kt muncit aku ni..aiseeyyy..kne gak patah balik..member aku dah duk gelak2..hampeh tol..

so aku aku ada bincang2 skit gambar lain yang nk dibuat lps ni..hehehe...base la..bila aku ngan mokcik ni da duk berdua..mula la gambar yg sengal2 kitorng nengok.lps tu apa lg..terus mencurah2 idea.wahahahaha...idea ape tu xleh nk ckp..hehehe...lps tu kitorng ada story2 skit.hehe..mkn roti canai sesama..guling2 ats katil sesama..ok before tu..lupa nk ckp.member aku ni PEREMPUAN..kang ada igt laki lak.wahahahaha..cinta cinta..sepak tau la..

mula2 aku nk wt konsep len..fina laa..aku make up kn member aku smua..tiber2 cm ternampak lak dress itam..cantik..suh la member aku ni pakai..tibe2 cm best lak nk try shoot model..yer laaa..aku kn xPANDAI shoot model ni..h0h0h0h0...kne la blaja skit2...bg fresh skit pale otak ku yg da tepu ni..lps tu sesi2 bermula..smpai aku da nk terduduk dlm toilet..hehe..lens aku xleh zoom..prime lens kn..nk wt cm ne..nk beli lens mahal2 xda duit..hehehe..akhirnya sesi berakhir dlm kul 6 ptg..lps tu aku kemas2 nk balik..

lps balik umah lak..aku igt nk terus edit..tp sumpah xlrt..aku tdo dulu..bgn2..cuci muka smua..bukan muka jerk.segala2 la..kira mandi la sennag cita..hehehe..lps tu duk ngadap comp buruk aku tu..huhuhu..kesayangan idop mati okk!! alhamdulillah..walaupun ada skit kekurangan pd gambar..tp emosi yang aku nk tu dpt disampaikan dengan baik..macey sayang..i lap u 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..selamat menjamu mata... ^_^


Don't leave me

Adakah yang aku harapkan itu sesuatu yang pasti?

Just for you Naqyah Roslim.wahahaha..seksi dowh..ni kalo akmal nengok..mau jatuh katil ni..wakaka :P

3 comments:

terbaik la potrait ceyla...mood hitam putih best..love this partner. good job :)

awww..terharu nok!! >.<
thx dearie...

eh, de bkn jatoh katel. pengsan 3hari 3mlm trus. haaahaaaa~

again, thx ceyla! ur the best. ;)

ed:thanx partner sbb sudi singgah..masih belajar lg bab potrait.. :)

kiki:hehehe..macey sayang..apa jerk psl member2 aku..aku akan wt yang terbaik :)

Post a Comment