Monday, December 13, 2010

Heyy officemate.Yusof Suffian @ Co ...saya rindu anda semua =_+


Pagi..salam.huhu.tau x rini sgt sedey..opis kosong jek..aku rindu korang ok..huhu.ilya..huda..fizah..mizah..ainul..kak.odie..fikri..naem..dd..fana..mimi sandha....huwaaaa...xbest ar korang xda..tgh ari xda slera kot nk mkn.huhu..

pagi2 je dtg opis..semua gila2..bising2..gelak2..huwaaa..sorang2 dtg lmbt..mcm opis tu kita yang punya..tp yg plg havoc bila masuk opis adalah ILYA...wahahaha..diva tol minah ni..heee..pg2 bukan bukan I tp bukak facebook...smua sama je prangai...hehehe...

lps tu kul 9 plak kena wt air..hehehe.sapa bertugas kne wt air cpt2..sbb kami ni perut buaya..lapa memanjang..hahahaha..aduhh..rindu nya korang..lps tu mkn ramai2 kt dapur tu..slagi leh muat..smuanya nk sumbat..kdg2 smpai hujung2..huhu..nk gak mkn sama2..hehe...igt lg x pantry kita cam na..ni haaaa



ni la tmpt ngompat bos.wahahahaha..mcm la bos tu xdengo kn.slambar jerk smua..mentang2 prektikal je.hehehe..

telatah korang smua penghibur hati aku.hahaha..mcm2 hal..ilya dia bab gelak..wahahaha..SOPAN sungguh..hehe..kalo fana lak..asik nk melwan jerk..GERAMM!!..kalo huda lak..asik nyanyi lagu jiwang karat smpai tangan2 pon nk beraksi..hehe..kalo ainul lak yuna ysc.h0h0h0..kalo mizah...DATIN BLUR SEDUNIA.h0h0h0h0..kalo fizah..org plg xsuka lyn bos.hehehe..bos dtg dia blah..bos blah dia dtg.ekekehe..adoiii..mimi lak...kepoh sedunia..bomm sana bomm sini..hehe..kalo pape msti aku rujuk kt mimi..aku suka share lagu sama2..hehe..naem plak...hehe..si comell yang sgt mengeramkan.hahahaha...pipi dier..rasa nk cubit2.heeee..macey naem sbb aja aku lompat dlm air.hahaha..macey gak selamatkan aku yang separuh nk mati time kita main banana bot..hero ku.wahahaha..dd lak..macey sbb tlg wt salros yang sgt mebosankan.hehe..ko pn antara penyelamat aku masa kt pd.hehehehe..fikri lak?hehe.oppa yang plg sporting dlm dunia..even mcm alim2..tp dier leh masuk ngan prangai kita semua..gelak je apa kita wt..hehe..mesti ko rindu kitorng nnt kn oppa..last kali kakak sayang..kak odie ku..hehehe..macey kak sbb byk aja kitorng..lyn gila2 kami..kak odie mmg kakak plg best..kami sayang akak sgt2..apa yg plg xleh lupa psl kak odie ni..dia TUNANG stp minggu.hehehehe..

kenangan indah kita bersama kn xda yang spesifik pn..stp masa dgn korang adalah kenangan yang indah bg aku..kita g pd..bbq sesama..men kejar2 masa bzday ana..mkn ayam penyet stp ari jumaat..kalo ari base kita mkn ramai2 kt kedai hujung..murah..hehe..lps tu mkn kt laksa rimba..stp kali kita celebrate bzday dak2 opis..msti kita mkn kfc..nasi arab(sgt nk muntah da =_+) hehehe...yg penting..kek.weeeeee...sedap bangat.lps tu raya sama2..indahnya hari2 bersama korang..xtau nk ckp cm ne..

comey jerk semua..hee

bape byk kali ulang time ni aku pn xtau da.hehe

naem..sgt style weh..hehe

sayang kak odie ngan ilya.hee

heee..sayang korang smuahuhu +_+

aku suka pic ni.korang cantikk ^_^

permainan yang memeriahkan suasana time kt pd

raya kt umah kak odie.hee

raya umah fizah..mimi muker ko tu..aku xleh nk tlg..xleh edit.hehe

penghuni bilik kecik. :P

huda dgn tembikai nyer

aku sanggup berkejar dr kl semta nk raya ngan korang smpai mlm..pnt tau +_+


diva dan datin2 ysc.hehehe

bos muncit..ilya dan aku.wahahaha

dd n naem.hehe.adik2 yg sgt comey n baik ^_^

kak odie ngan oppa fikri..mesti kami rindu kt korang..huhu..

sayang2 aku di ysc.hehehe..

macey sayangg..kek ni sgt sedap..coklat tu pong..hohohoho

abis da coklat kena geget.hahaha

xtau nk ckp cm mana syg aku kt korang..

hari last fizah n huda.huuuu

rindduuuuu =_+

smua kaki kamera :P

gambar kelas.hoyeehhhhhh

igt lg x kita kena gotong royong kt opis..hehehe.smua mesti tarik muka..dan plg kuat melwan bos mesti la aku kn.hahahaha..sapu sampah(kak odie)..cuci toilet(aku slalo lari)..mop lantai(keje oppa)hehe..dj ysc(aku) yang lain..smua sengih2.hehehe..kita cat opis lg..huhu..xtau da nk cita..byk sgt...kalo time cuti lak..kita g lepak2.berkaroke..nk men bowling tp xpenah nyer dpt..hehe..tp sore plg sedap mesti la ainul kn..hehehe..kalah yuna ok..hehe

cian ana kena rendah kn diri.hahaha..ilya pembuli mizah!!

macey naem sbb tlg shoot kn.hehe

ni adik yg plgggggggg macho ok.hehe..comel bangat..pipi cm donut.nk cubit2 jerk

hoyeehhhh

comey nyer korang..rindu la.huhu

kete idaman aku ^_^

kak odie cantikk..ainul..gg mahal ok :P

huda slalo jeles tau aku bergambar dgn naem..weeeeeekkk.hahaha


hari last sebelum raya

huda mmg suka nyanyi..hahahaha

fizah ratu dangdut.hahaha..miss u all damn2 much..muaahhxx

walaupun kadang2 kita ada yang bertekak2..terutama dgn ANA.hahaha..aku minta maaf.pape pong..persahabatan kita xkn berakhir kt sini..dia tetap ada..kt hati kita semua..pahit manis kita kenang bersama..pape pn jd..korang mesti inform k antara satu sama lain..ape guna FB kn...kt sini la plg senang kita berhubung..kt GROUP YSC tu.hehe..sayang korang selamanya..lap u 12 3 4 5 6 7 8 9 ^_^

4 comments:

lagi skali ceyla.. xde butang like ke cm kt fb? hahaha..

hehehe..xder lor...komen ni pong aku dakire suka da.hehe

This comment has been removed by the author.

ble rindu kt korg ak bce blk entri ni

Post a Comment