Monday, June 4, 2012

Memahami itu bukan mudah.

Salam. aku da lama x conteng kt sini. ari ni saja nk conteng. sedih. sedih sbb semua orang xnk paham. bukan korang je penat. aku pun penat. ikut masing2 punya kepala. nak mara je. payah la cm tu. mengadu pn kena mara. kalau nk nasihat pun. xperlu ada nada marah. aku pn manusia biasa. ada perasaan. bukan korang je ada perasaan. aku xbole kena mara? nengok la keadaan skit. kalau setiap kali mengadu. aku gak kena mara.payah la. lama2 aku jd bosan. jd malas nk bercerita n berkongsi. sbb kalau cerita pn aku gak kena mara. pusing2 sama je. xda yg nk paham. payah bila semua pn cm ni. sabar aku pn ada limit gak. jgn sampai aku hilang. lepas tu mmg xda siapa da nk marah2. xpayah penat mulut nk mara2. asik aku je nk kena mengalah. letih ar. manusia tu ada tahap kesabaran. jgn la asik mencabar. sekian

0 comments:

Post a Comment