Monday, November 8, 2010

Pesta Cahaya di Brickfield dan Kuil di Pudu

Salam..haaippp..pe kabo semua..lama suda aku conteng2 kt sini..sgt bz lately ni..smpai demam2 da ni..da ler smlm telentang dlm toilet..demm...sakit giler babeng..da la aku bgn kul 12mlm tu semata2 tuk mandi jerk..leh jatuh..terus menangis n tdo..esok tros demam..hambik ubat..blur jerk 1 ari kt opis =_+

Ari ni br aku ada masa skit nk update fb n blog..jumaat smpai sabtu ri tu..aku bersekang mata siap kn album kawin member aku..sampai muntah terbelahak..huhu..byk gambo len xdpt nk update smua..ari ni la br ada masa..hehehe..

so..kali ni aku share 1 outing yg best n pening..hehehe..kamis kul 6 ptg..kt brickfield..little india..hehe..punya la jem..aku da nek pening nk park kt ner..nmpk ada masjid kecik kt situ..aku sental kn jerk..hehehe..lps tu lepak2 dulu ngan oya n jemey sat..tarik napas dalam2..hik3

pengembaraan bermula..mcm2 ada..org wt hena...gelang kaler kaler..org jual baju..besttt..mula2 ok la..xramai sgt..smpai ke mlm..haaa.amikk..punya la ramai..kitorng pusing2..segala celah masuk..hehehe..demi mencari gambar dan merakam segala suasana yg ada kt situ..

peramah india2 kt situ..aku siap dpt kuih freeeeee...hahahaha...mmg manis..sedaapp...xsempat nk shoot wt kenang2..da masuk dlm puyut..hik3..kitorng balik dlm kul 9 xsalah aku..

lps tu..esoknya..kitorng sambung shoot kt kuil india kt pudu..hehehe..mula2.mmg aku blur..xpenah g kot..nk masuk pn takut ni..tp biler nengok oya slamber jerk masuk..ishkk..xleh jd ni..hehe..kang aku xdpt gambo..aku pn sental masuk..senyum2 skit..rasa2 da slesa..abr aku start shoot..dorang pn baik..bg kerjasama..tu wt aku lg slesa..

mcm2 bnda br aku nmpk..base nengok dlm tb jerk..cm ner upacara diorng smyg..aku blaja gak kt situ..dorang baling kelapa..eh.pecahkn kelapa.hehe..lilin smua..best2..kenangan n pengalaman indah bg aku..tp xleh lawan outing pangsun..kira ni no 2 la..hehe..ok la..aku share gambo skit yer..slamat menjamu mata :)





Oya wt iklan gigi di situ :P







0 comments:

Post a Comment