Saturday, June 12, 2010

Empty heart + Secrecy + Lonely = Me

Ari ni aku sedey..xtau asl..ntah ler..kdg2 aku arap sgt org memahami aku..susah sgt ker nk phm aku?errmmmm..aku bkn nk mntak simpati..atleast xleh ker lyn aku mcm org len..aku pn ader ati dan perasaan..even aku ni kasar..kdg2 aku rasa cm x dihargai langsung..tp nk wt cm ner..kiter xleh nk paksa org hargai kiter mcm maner yg kiter wt kt org len..tol x..ape yg aku slaloo igt kn diri aku adalah senyum..senyum ceyla..ape pn jd..hepi n senyum jerk..tu akn ubat segala kedukaan ko..u r lonely ok..kuat kn smangat..cayokkk..deemmm..byk sgt prob..serabot dowh..idop2 idop..sedey yg teramat smpai xtau nk ckp yg maner 1..alangkah bgs kalo ader yg memahami aku..seyesly down..errmm...nite2



Aku tidak pandai meluahkan atau berkongsi perasaan dengan sesiapa.Apa yang mampu aku lakukan adalah dengan menghasilkan sesuatu yg menceritakan tentang siapa aku yang sebenarnya.


Talent: Naqyah Roslim ( ma bestie )

5 comments:

Post a Comment