Saturday, June 5, 2010

Finally ^_^

Alhamdulillah..ader gak masa aku nk update blog usang aku ni.hehehe..so aku da gembira balik da..sbb dpt shoot ape yg aku nk.lega sbb gp kater pic tu ok.fuhhh..rasa nk pengsan gak tunggu dier komen..kang kater reject..menangis den .hehehe..bnda ni da lamer da aku plan..sjerk nk wt profile pic tu member aku..hehehe..janji dier gembira ok da..susah gak sebenarnyer..ngan make up lg..angle lg..adeh..da mcm ape..tp alhamdulillah hasilnya aku puas ati..kalo nk ckp bape kali aku edit..dr kul 9 smpi 12.30 ler..lamer gak nk cr yg sesuai nyer..hehehe..yer lor..aku ni bab edit mmg fail..tgn x bedung..hehe.yg plg best..aku shoot ngan lens kesayangan aku..hahahahaha...lens puaka itu :P .ok ler..kang aku merepek byk2 bukan org bacer pn..hahahaha..so ni ler hasil nyer..khas tuk tatapan korang semua ^_^


Secrecy
Talent: Nuraliefphaah Samai

4 comments:

sexy nyahhhhh.. akuh bace. jgn ko ingat akuh tak bace k.. and dun worry.. akuh happy sgt~~ !! huhu.. thanks syg ;)

hahahahaha..kantoi nok..malu aku..adeh :P

Post a Comment