Tuesday, August 24, 2010

Tazkirah di pagi Rabu ^_^

Salam..selamat pagi..ari ni aku sampai awl kt opis..hehe...so sementara nk tunggu bos aku sampai..aku update blog sat..ok..ari ni ape yg aku nk share ea..hehe..jd ustazah jap bole?ekeke.bole ker aku ni..ok laa..aku try yerk..

ader la member aku ni dier byk gak bg info kt aku..senang citer pgl epul(bukan nama sebenar) :P jgn pijak kaki aku yer beb...ok2 kiter sambung..biler aku mara2 ke down ker..dier mmg byk bg nasihat la kn..kadang2 tu aku terdiam..lps tu tros cool mood..x pn..dier wt lawak yg leh wt aku guling2..

tp tu ler..dier wt aku gelak..sat lg dier ckp xbek gelak byk2..kang ati jd itam..aku muker da mcm nk terkentot da tahan gelak..giler arrhh...korang byg la kn..gelak da cm sakai ni.sat lg dier nasihat cm tu..fuhhh..teros insap(KEJAP JERK) ^_-

selain tu..ape lg ea dier nasihat..nk share gak ngan korang..hehe..ermm..haaaaa..dier kate..jgn pedulikan kata2 org yang cuber nk down kn kiter..abaikan jerk..kuat kn smangat..jgn sedey2..tu yg dier bg aku 1 ayat tu..ni haaa HAK KO AKAN SENTIASA MENJADI HAK KO.. bukan milik org len.. kata2 org ni kn..kalo dipikirkn sgt..mmg sakit ati..abaikan kn jerk..maner yg elok kita amik..yg x..kiter buang tepi..buat pekak jerk..jd jerk tinge kuali..sbb kalo didengo2..mmg nk menumbuk pn ader..fuuhh..sbr ceyla..bln pose ni :P

smlm sebenarnyer..aku mmg rasa cm nk bunuh org da..yer arr..sangap muntut lak bulan2 pose ni..cuber la berubah skit..pelik aku zaman skang ni..nk candid pn.agak2 skit..cuber hormati bulan pose ni..g masjid ke..bacer quran ke..tarawikh ke..ni shoot muntut org..jadah tol..aku pn bukan baek sgt pn..jahat jerk..cumer atleast..jg skit maruah org..cuber kalo muntut2 perempuan yg ko syg org shoot lps tu tayang2 kt fb.siap tag org ramai giler.mesti ko mara gak...otak ader pikir..da besar da pn..nt org pandang kiter xder value..tp biler aku ckp.blagak lak tu.haa..mmg aku untag la kn..remove tros dr frens list..senang citer..wt sakit ati memandang nyer..

ok..maaf..terEMOSI sebentar bersama kit kat.hehehe..lps tu..smlm aku baring2 jap..terpikir lak nk shoot something..sesuatu yg wt org tenang dalam ape jua keadaan..xlawa maner pn..tp sekadar tu berkongsi dengan anda semua.ecehh..bajet baek lak aku kn..hehe.meh aku share gambar nyer..Semoga Bulan Ramadhan kali ini lebih diberkati yer.InsyaALLAH ^_^



Sabda Nabi Muhammad s.a.w yang bermaksud:

“Wahai sekalian manusia, ketahuilah bahawa Tuhan kamu Maha Esa dan kamu semua adalah daripada satu keturunan iaitu keturunan Nabi Adam a.s. Semulia-mulia manusia di antara kamu di sisi Allah s.w.t. ialah orang yang paling bertakwa. Aku telah tinggalkan kepada kamu dua perkara dan kamu tidak akan sesat selama-lamanya selagi kamu berpegang teguh dengan dua perkara itu, iaitu kitab al-Quran dan Sunnah Rasulullah.”



2 comments:

kat sini takde button like² ke? huhuuhu..

Post a Comment