Thursday, August 19, 2010

My love monkeyss ^_^

ohayooo..hehe.salam2..aku br lepas sahur..bersemangat tp mater nk kebil2 da ni..weng weng..tp kn..aku nk update blog jap.hehehe..aku rasa nk share pengalaman cinta monyet aku la ri ni.hehehe..

ok..1st kapel aku.time form 4...amboi2..kecik2 da gatai aku ni. ^_^..kn dulu zaman mirc..perghh..giler rajin aku on9 stp ari..dak br jmper tenet kata kn..miahahaha..muler2 nick aku LPgirl..cm bongok jerk aku rasa..LP tu stand 4 linkin park.hehehe..aku minat giler kt lp..terbaek..lps tu kn..hik3..malu lak i. :P lps tu kn..terjumper lor sorang mamat ni..wawa..xpyh ler bg tau namer..kang dier bacer..mampos..jatuh saham aku ni..hehe..mamat ni bole la tahan..baik..nasihat2 ni mmg terer la kn..dak nakal cm aku ni..maner reti duk diam kn..kalo org x nasihat aku..mmg tipu la..heee..lps tu..nasihat punyer nasihat..tangkap cintan lak plak..cm haremm..wawawa..tp xlamer kot..dlm 6 bln..weeee..aku clash lps aku excident..patah kaki..huwaaaa..kaki aku da x original da..pirate suda..siap ader besi..cm iron woman..heee..

2nd aku kapel..salah org la plak kn..kaki kongkong..perghhh..idop cm dlm neraka aku rasa..come on laa..smua xleh wt..aku bukan bini ko pn..nk kongkong tu ni..relek suda..lamer2 aku blah..rimassss ok...kapel pn kapel la kn..xkn smpi nk enjoy ngan member xleh..ape brg..kalo da kapel..msti ler kne trust each other..tp kalo da gatai tu..mmg susah nk trust skit..ekekeke :P ..so aku cr jln mudah..blah..aku org yg xsuker dikongkong..jd nyer..sila cr perempuan yg lebey sesuai ngan anda ^_^

3rd kapel..aku luper da saper namer dier..hahahaha..sbb jap sgt aku kapel..sebulan kot..sbb nyer..dier mntk la kn..punca dier skit jerk..aku ngigau..lps tu salah taip name jerk pn..dier igt aku curang.hahahaha..cm bangang...ngingau pn leh jd punca dowh.aku da mmg kuat tdo dr azali lg.hahaha.eh..ngigau ke mamai..ntah..luper da.hahaha..dier nk sgt clash..so..persila la kn..next2..wakakaka

4th lak kn..aku kapel ngan army..hehe.terbaek..tua dr aku 6 thn..mmg matang+cool giler bebeh..senyum jerk..tu aku kapel plg lamer..2 tahun..jmper pn stahun 2 kali..sbb dier duk sg.petani..jauh..skang da kt sg.besi..hehehe..mamat ni mmg best..org matang..lyn pn macho jerk..maner ader mara2..hahaha..aku caya dier..dier caya aku..n masing2 wt hal masing2..kn snang ringkas..cm mee megi..sedap di mkn..senang dihadam..hehehe..tp slek arr..family dier leh bantai lak nk kawin kn dier ngan sedara sekpupu se ikan sepat dier.adoiii..so..aku cm cian ngan dier..tersepit jerk..antra family ngan aku..so aku blah gak..lg 1..dier nyer soalan plg bodoh kn..ni haaa' AWAK..APE PNDANGAN AWK KALO SY KAWIN DGN PMPUAN TU??'pale otak la kn tanyer soalan ni..msti laaa aku kater..bodoh..aku syg ko beb..xkn laa aku leh nengok ko kawen ngan org len..hahahahaha..kdg lurus sgt pn x elok tuk keciatan dowh..da la time tu aku ngah streess peksa..haaa..amik..aku blah gak..tp smpi skang x kawen.bongok..kalo x da 3 thn aku kapel ngan dier..tp skang..dier nk balik..tp aku xmo..mls arr..past is past ^_^

5th lak..ni plg last aku kapel..hehehe..si giler ni..even giler pn..dier bf yg plg aku syg..kepala angin..pns baran..smua ader..tp ape yg aku respek..dier sgt sbr ngan aku..slaloo teman aku jln2..hahahaha..asik komplen aku montel..puyut teletabies beb..korang pikir ar..igt snang ker nk ramping..dulu leh arr.pinggang 24 jerk..skang berganda..wakaka..tp lps aku clash ngan mamat ni.aku kuwus gak.SEKEJAP jerk..wakakakaka..lps tu..kembali ke saiz asl.hehehe..aku bab pujuk org mmg xreti..kalo dier majok..aku cm segan nk pujuk..hehehe..sbb aku ego ker ea..may b kot..aku segan nk lemah lembut ngan org laaa.adoiii...maluuu..kdg kalo dier majok..aku cuit2 jerk..nengok dier mara lg ke x..xpn usik2 tgn ker.hahahahaha..padahal aku takut..ko tau la kn kalo laki majok a.k.a marah ni..len skit..tp aku majok pn leh tahan gak..cm gunung berapi..tp dier ternyata power bab pujuk2..sbb dier marah kot biler aku majok..tu tros baik..sbb takut kne marah+bebel. :P ..plg kecian mamat ni..stp kali lps dating..aku mmg kompom tros tdo..kdg x mandi pn.perrghhh..xsenonoh nyer ko ceyla.hahahaha..lps tu dier call..semestinyer aku prasan+ angkt..dan dgn yakin nyer aku mengingau n merapu..esok..dgn rasa x bersalah aku tanyer dier..'b ader tipon ayg ke ea smlm?'hahahaha..lps tu..sebakul kne bebel..mampos aku..hahahaha...cair beb taik tinge..ari2 mkn samer..ari2 sepak menyepak..haha..windu ar plak.ok2 xpe..heee..lps tu..ape plg aku suker..mamat ni sgt wangiii..hahahaha..tergoda mak dgn u nyah..wawawa..pembersih sgt..sblm mkn..msti dier lap sudu+garpu ngan tisu dulu..aku pn x cm tu..kete aku pn dier bersih kn..yer laa..kt umah pn ader mak...balik s.alam pn dpt mak lg sorang..hehe.kenangan kn..tp tu laa.best giler..xpo2..xder jodoh..next2..hahaha..no next laa..mls da nk kapel..ponat bak kater org minang..kiter ilek2 dulu..cuci2 mata dulu..hehe..ader sesuai..kiter kasi lenjan..hahaha..

tp ader sorang mamat spesel ni kn..hehehe..ni mmg jujur ar kn..1st aku jatuh cinta..miahahaha..mean aku suker dier dulu...base aku kapel kn..aku belajo tuk syg org..tp mamat ni len dowh..aku knl dier dr form 4..giler ar..lamer kot.smpi skang aku member..tp skang da x..sbb nyer..aku blah gak..hahaha..aku mmg suker lari dr org..plahan2 aku lari..muler2 xreply msg..lps tu x wish bzday..sbb aku nk dier ilang aku plahan2...slowly2 bak kater org putih..aku ngan dier jap gado jap baek..dan selamer aku tuko no..xpnh skali pn aku x bg tau dier..mesti bg tau..tp lps ni..kalo aku tuko lg..mmg xkn bg tau la kn..hahaha..awek dier da ngamok..n slaloo ngado ngan awek dier psl aku..so..aku ni xnk lak jd punca..aku tau beb..sedey biler org amik bf kiter..xkn laa aku bodoh sgt nk wt org cm tu..aku da pnh rasa..hehehe..jd nyer..mengalah n blah tu jln terbaek dan mudah...tp dier pnh kater..kalo aku ni xkapel dulu kn bgs..leh aku ngan dier kapel..hehehe..biler dier ckp I LOVE YOU kt aku kn..rasa cm nk nangis dowh..org yg aku suker..perkataan yg aku tunggu..tp xleh ar kapel..hehehe..xder jodoh barangkali..aku suker org..mmg smpi mati aku xkn bg tau org tu..senyap2 suda..malu beb..hahaha.skali kne rejek..huhuhu..biarlah rahsia..hehehe..

so ni arr kisah cinta bodoh2 aku..lps ni da xder kisah cinta da..hehehe..cukup smpi disini..ape yg aku nk bg tau..hargai org yg syg dan hargai kiter k..xkisah la saper pn..kwn ker..bf ker gf ker..mak ke ayah ke..atuk ke..eskem robin ke..mini comey ke d90 ke..hehehe..saper2 je la kn..HARGAI sehabis baik..once dier ilang..then br nk hargai..xder guner nyer der..bak kater adnan sempit. :P

so..meh aku sharing2 gambo..hehehe..k ler..nk solat n tdo..sbb jap lg kne wt statutory audit ngan dak opis aku..papai.salam ^_^

Love is the spirit of devoting yourself to someone important and close to you.

It is expressed by caring and protecting that person..



4 comments:

hehe.. byk plak mamat yg dtg kt dlm hidup ko ni ceyla..
so skg cmni? single n available ker?
hehehe~

hehe..yer..aku single n available.hahaha :P

eiiiiii ni pasangan bahagia ke cla?

cla...........something beautiful will come to ur way..........

just wait......ok?

Post a Comment