Friday, May 21, 2010

Blog baru??

ceyla yg sengal ^_-


Salam n morning korang..hehehe..aku wt blog br ler plak pg ni..sjerk gatai tgn ni haaa...lg pn blog lamer aku tu da berabuk sgt...so cm mls nk update..aku wt ler blog br..hehe..ari ni aku xtau ler nk wt pe sebenarnyer..cr ilham kot..ilham smlm tiber2 lak dtg..aisey..mcm xsbr nk kuar kn..tp nnt dulu..bg aku rembat lense puaka tu dulu..lense puaka??hahaha..ader ler..maner leh bg tau ^_^ ..Just nk boost up mood to max..aku cm agak down skang..jd nyer..kne ceria2 kn ati ngan shoot bnda2 yg momento ke cntik ke..tp wt masa skang ni..bg aku wt giler dulu kt fb tu..nnt dpt lense tu..jg ler..aku lenjan abis2..yosshhhh..k ler..nk g mandi..hehe..xsenonoh..pg2 bgn tros ngadap comp..leh plak bantai wt blog br..ape le nk jd ko ni ceyla..hehehe..nnt aku up kn skit pic yg base2 jerk pn..tuk korang..ok2..tunggu tau..lap u 1 2 3..papai..salam ^_^

4 comments:

bucuk tak mandi... hahaha... selamat merajinkan diri update blog... huhu..

hehehehe..baik bosh..nnt aku x wt jd habuk da :P

eh eh....padan ar ade bau orang x mandi..huahahuaha

oi oi oi..siot ea korang..wangi ler..aku g mandi ler ni..hahaha

Post a Comment