Saturday, May 22, 2010

Aku ilang sesuatu..tp aku dpt sesuatu ^_-

Hehehe..tajuk xleh bla kn..poyo jerk aku ni..ntah ler..aku slaloo kne tggl..aku pn xphm naper..kdg aku da cuber yg terbaik tuk semua org..tp may b x cukup baik kot..penat kn..setia dgn org..last2 kne tgl cm tu jerk..rase cm nk pecah ati aku ni..tp xpe..dr situ aku jd CEYLAPHOTOGRAPHY..hehe..best jd ceyla ni..sbb aku jd sengal+nakal+gelak+jahat+mulut murai..semua ader.. package lengkap..hehe..tp cm ner hepi pn aku..sedey tu tetap ader..syg org ni bkn senang..tp lg susah nk luper kn seseorang..sbb dier da sebati dlm idop kiter..xpe..bg aku kenangan tu akn wt aku tros idop..aku doakn yg terbaik tuk dier.aku gembira dier gembira..hehe..even aku sakit cm ni pn..aku xnk dier tau..dan aku akn pastikan yg dier xkn tau..aku ader org2 yg plg besh dlm idop aku..aku ader gp, khal, josia, fariz, sep ngan fahim..hehe..ok ler tu kn..nk ramai2 wt per..hahaha..pening pale..kdg idop ni xsemudah yg kiter sangka..dan xseindah yg kiter nak..so kne kuat ler kn..tol x..idop ni kn kena kaler2..br besh..hehe..meh aku sharing2 skit pic sengal2 yg aku ader dgn member2 tersyg aku ni...selamat menjamu mata ^_^



Outing ToiToi..Hari plg memenatkn *_*


Outing Broga..dak2 bengang sbb pale masing2 xder. ^_-


CPC yg bengong ^_^


Konvo yg xleh luper..sbb kne serbu ngan kakak merah :P

4 comments:

cla.. aku tertanye2.. huhu

ko dpt sesuatu 2 photography kn. but ape yg ko kehilangn??

aku kehilangan seseorang yg aku syg.heee

Post a Comment