Saturday, May 22, 2010

Org yang plg berharga dalam idop aku ^_-


Ni time ank sedara aku kawin..Anak sedara aku kawin dulu dr aku?? :P


Abah ngah bacer quran..tumpang sekaki tembak abah :P


Haaaa...pagi semua..pg ker ea??hehe..pg lg kot..ok2..pg ni aku nk coret2 skit before grak otuing sat lg..org yg plg aku syg??msti ler mak ayah aku..hehehe..aku bersyukur smpi skang aku masih ader dorang..syg sgt..saper x syg parent..tol x?korang pn samer..biler duk hostel tu..msti windu mak masak..wawawa...kdg aku sanggup xmkn..semata ptg tu nk balik umah..tp pelik nyer..aku ni x gak kuwus2..demok dempol jerk..wawawa..tp umur ayah aku 77 da..tua da..huhu.mama da 59..aku cuber jd anak yg terbaik tuk masa2 yg masih ada tuk dorang dan tuk aku gak..maner kiter tau rite..tiber2 aku lak jln dulu..tp biler aku cuti skang ni..msti dorang sakit pale..sbb aku bising 1 hal..lps tu asik kuar jerk..hehehe..abah kater..da cm anak jantan ko ni..hahahaha..bkn anak jantan abah..ila rock..hehe..nk wt cm ner..aku da nakal cm ni..aisey..mcm byk sgt lak aku tulis..xder idea lor..sbb lapo..xpe2..jap lg mama da abis masak..aku mamam..yeaaahhh..ok ler korang..nnt aku coret2 lg..papai..lap u 1 2 3.. ^_^

4 comments:

kem slm kat mak ko weh.. heehe..

wah..stylo giler bpak ko..
Alhmdllh, 77thn pn sihat lg..

btw, salam..thniah anda telah menerima 1 tag..sila jogging ke cni untuk maklumat lanjut!! http://highnessfiq.blogspot.com/2010/05/3-in-1-cepat-padat.html

alhamdulillah..jage ibu bapa selagi ade. aku pn harap parent aku pnjng umo n sehat slalu..amin

hehehehe..macih semua..nnt aku smpaikn ^_^

Post a Comment